Saturday, November 3, 2007

Catch up with my flickr exercise tonight

由于忙着应付TAFE作业及日常工作,还有监督孩子的学习, 我有阵子没有查看我的网上日志了。今天复习一遍前些日学的Flickr,顺便看了看感兴趣的网上相片,在把我上载的相片连在此博客上看一看。恐怕我的同事没有谁看得懂我的中文,但是没有关系,我是写给我自己的。继续努力吧。

Enjoy looking some photos under the tags of 'architecture', 'color' and 'London' via the flickr. Uploaded a couple of photos to my flickr account and made a flash badge, but for some unknown reasons they can not be seen on my blog.

No comments: